Zaterdag was de Open Dag van het GGH. Natuurlijk vond alles online plaats, in verband met de Corona-maatregelen. Op deze Open Dag konden ouders en leerlingen uit groep 7 en 8 Online meekijken met een talkshow over onze school, meedoen met online lesjes of docenten het hemd van het lijf vragen. Als afsluiting was er de Grote GGH Quiz, gepresenteerd door meneer Top (docent Klassieke talen) en Jasmijn (een leerling uit de brugklas). Bij een van de online lesjes kon je meedoen met een practicum, waarbij je zelf een lavalamp ging maken. Wil je deze proef ook (nog) een keer doen? Bekijk dan het filmpje van deze proef.

De open dag werd ook vastgelegd door de tekenaars van ‘getekend verslag’. De tekening kan je hier bewonderen.

Meer zien van de school? Check deze filmpjes en bekijk natuurlijk de rest van onze site
Een greep uit een aantal van onze mooie vakken