Praktische informatie 3 juni

Beste aanwezigen,

Geweldig dat we je op zaterdag 3 juni a.s. op de Vaartweg 54 zien om het 110-jarig bestaan van ons GGH te vieren! Inmiddels hebben meer dan 700 (!) Alumni zich aangemeld voor de Lustrumviering.

Hierbij zetten we belangrijke en praktische zaken voor de dag op een rij. Indien er vragen zijn, kun je deze mailen naar alumni@ggh.nu. Deze pagina wordt aangevuld met vragen en antwoorden.

Kaartverkoop

• Spoor tijd- en klasgenoten die willen komen aan om z.s.m. een kaartje te kopen, nu is het laatste moment! Kaartjes kunnen t/m maandag 29 mei gekocht worden.

Vervoer

• Kom zo veel mogelijk met de fiets of het OV. Er is een goede busverbinding vanaf Hilversum Station met de school. Plan je route alvast via www.9292ov.nl
  • Voor wie komt met de auto, is de parkeergarage aan de Kerkbrink aan te raden. Daarna is het nog ca. 10 minuten lopen naar school.
  • Er zijn geen parkeerplekken beschikbaar op het schoolterrein. De parkeerplaats is gesloten. Hoge uitzondering, slecht ter been etc, stuur een e-mail met je aanvraag naar buiter@ggh.nu
  • De parkeergelegenheid in de buurt van de school is erg beperkt en kostbaar. Ons advies is het OV nemen of parkeren in de Kerkbrink.

Entree

• Er zijn 2 ingangen, die vanaf 10:45 open zijn, 1 aan de voorkant van school (Vaartweg 54) en 1 aan de achterkant (Bergweg), waar ook de fietsenstalling is.
  • Bij de entree controleren we of je naam op de lijst van kaarthouders staat. Sta je op de lijst, dan krijg je een toegangsbandje (voor de lunch) en een aantal consumptiemunten.
  • Munten kunnen gedurende de dag nog worden bijgekocht met pin.
  • Vergeet na binnenkomst niet de QR codes te scannen voor het programma en/of plattegrond.
  • Voor de iets oudere generatie hebben we ook een paar hand-outs met deze informatie.
  • Kom je later op de dag langs? Neem dan de entree bij de hoofdingang op de Vaartweg.

Programma

• Het programma begint om 11:30 stipt met een opening in het Gymnasion op het terrein door rector Ilja Klink en Diederik Burgersdijk, gevolgd door een toneelstuk over het Studentenprotest in WOII, geregisseerd door oud-leerlingen en gespeeld door leerlingen.
  • De lunch is vanaf 12:30 op het buitenterrein. Wel vega(n), niet gluten-vrij. Oudste examenjaren eerst!
  • De eerste ronde lessen begint om 14:00 (1e en 2e verdieping).
  • De tweede ronde lessen begint om 15:00 (1e en 2e verdieping).
  • Vanaf 15:00 begint de borrel (buitenterrein).
  • De band speelt tot 16:30, gevolgd door de DJ tot 18:00.
  • Om 18:00 sluiten we de feestelijke dag af.
  • Eten in de stad? Vergeet niet te reserveren.
  • En we zien je 's avonds in Cafe De Dokter op de Groest! ;-)

Socials & Communicatie

PS. Vriend worden van het GGH?

Ben je al Vriend van het GGH? Nee? Schrijf je dan nu in en word "Vriend van het Gemeentelijk Gymnasium". Als Vriend draag je bij aan een levendig alumninetwerk. In ons netwerk van gymnasiasten zit een schat aan ervaring, kennis en expertise. Ons gymnasium heeft vele prominenten voortgebracht die op tal van maatschappelijke terreinen actief zijn: in de politiek, kunst en cultuur, de wetenschap of het bedrijfsleven. Klik hier voor meer informatie!

Contactpersoon

Secretariaat